Emma hjärta Tom


Bild: Fan den som vågar snitcha min Photoshop kreation!

Imorrn så har jag och Tom 1 år. Helt sjukt egentligen, att ett år kan gå så jävla fort. Helt sjukt att han har stått ut med mig, för tro mig, jag är inte lätt att ha att göra med nån stans. Jag dödar folk på mornarna om jag inte får mitt kaffe i tid, jag börjar gråta när jag inte kan välja skor, jag gnäller alltid om hur tjock jag har blivit och våldtar honom när han sover. Han har fått kämpa med andra ord.
Men jag kan fan inte vara mer tacksam för något. Efter all skit så fick jag äntligen honom och oss emellan- man ska fan inte klaga på hans skills i, you know... Höhö.



Postat av: Anonym

shit - long time, grattis! :)

2008-08-09 18:49:51
http://kardan.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback