Om första skoldagen



Första skoldagen idag på Mikael Elias och det gick prima balerina. Jag hamnade i sp1c där vi är 32 pers varav 6 killar. Fail. Men alla verkade helt okej och jag tror vi kommer ha det jäkligt partey tillsammans. Och mitt schema ska vi inte ens tala om. Jag älskar det! Plus att vi får gymkort, restaurangkort, egna datorer och lite annat najs. Skolan är nyrenoverad och ligger precis vid Stadshagen. Allt är fan asbra.

Efter uppropet mötte jag mamma vid banken utanför NK för att fixa lite med mitt konto. Chillade på hennes jobb och snyltade ur kaffemaskinen innan jag mötte pappa och min lillebror som också hade sin första dag idag, på Lilla Akademien. Nu har vi precis krubbat och jag jobbar på att få pappa att skjutsa hem mig på mc'n. Det känns något bättre att glida runt på den istället för i Skodan.

Imorrn så ska vi ha nån "klassens dag" så jag måste upp äckligt tidigt. Jag ska inte ta några decimeterklackor igen. Gjorde det misstaget idag och det är inte fint nånstans när man har vackra skoskav och knappt kan gå om vi ska knata runt och kolla på våra restauranger och gymmet. Men vi slutar tidigt och sen är det helg igen. Vi ska nog ha nån forna matte-no-reunion nån gång i helgen. Annars så har jag la casa för mig själv hos paps, så jag lär väl bosätta mig där.

På återseende!



Postat av: Ludde

Ooh, Mikael Elias var najs I say :)

2008-08-21 20:08:56
http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Erica

hahahahaha. omg den där bilden gjorde min dag. <3

Postat av: Klara

Lilla akademin? skillz, hur gammal är han? Det är ju inte precis lätt att komma in

2008-09-23 22:25:51

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback