Om mitt hår


Bild: Från i våras.

Jag har lite hårångest. Just nu är det brunt, med en ännu ljusare utväxt, slingorna ser helt fuckade ut och luggen är lång som en hora och numera konstant uppsatt. Med andra ord så är det inte alls lika vackert som i våras när det var svart, stort och rakt och hade en bra samarbetsvänlig lugg. Fan vad jag älskade mitt hår förut.

Men nu till min ångest: Ska jag spara ut luggen (bild på hur fanskapet ser ut nu kommer inom en snar framtid) och låta det vara brunt, eller förvandla tillbaka det till så som det var på bilden? Jag har nämligen alltid haft någon form av lugg, så det skulle vara najs att testa något annat.

Sådär ja! Nu har jag bidragit med dagens onödigaste inlägg.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback