Update!

Finaly helg! Imorse möttes klassen upp vid Norrtull för att knata ner till Hagaparken med hela skolan och ägna den fantastiskt regniga dagen åt samarbetsövningar. Det slutade med att jag smet. Jag var ingen trooper helt enkelt. Istället så mötte jag upp Daniella vid Hornstull och lunchade med hennes klass som var grymt najs. Sen så har vi minglat runt och köpt presenter till Adam och Hanna som har födelsedagsfest ikväll (= utgång!) och till min låtsasmamma som fyller år idag. Och som den shopaholic som jag är så lyckades jag självklart klämma till med lite smygshoping till mig själv. Bilder kommer inte. (Det här är ingen jävla modeblogg!)

Just nu sitter jag hemma hos min käre far i Kungsängen där jag ska äta födelsedagsmiddag. Sen bär det av till mr Adam. Jag har fan köpt grymma presenter! Mitt hår är otroligt vackert efter allt regn. Thank God for da plattång!

Förlåt för ett bildlöst inlägg.

På återseende!





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback