Om min bajsdator och lite annat

Min dator är en slyna! Det här är första gången på 4 dagar som jag ens kunnat komma in på bloggen, och den hackar som ett luder. Inte fint nånstans!

I Fredags hade jag somsagt en asnykter klassreunion. Det var great. Tanken var sen att det skulle vara efterfest hos mig, men alla var boring och dissade mig förutom Tom, Sandra och Natta som var riktiga troopers. Det slutade dock med att jag däckade mitt i vår matlagning. Natta vaknade av att min käre bror skedade henne. Det var en lyckad kväll med andra ord.

Jobbade häcken av mig i söndags och hämtade ut lönen. Den var vacker.

Skolan har börjat komma igång nu och jag börjar ärligt talat gilla mig klass nu. Vi är 26 assköna tjejer, och 6 nästan lika grymma killar.

Korta meningar, men what the fuck. Värt att nämna att min dator crashade 3 gånger innan jag lyckades publiciera det här inlägget. Fantastiskt! Så ni kommer med andra ord inte få höra av så mycket mer av mig tills den kommer igång igen, Jag får min dator nästa vecka, så då jävlar. Sen så lär jag väl dyka upp här nån gång tills dess.

Men ni får ha det!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback