En början i alla fall



Inga mer lektioner för det här året? Check! Fy fan vad najs det känns. Efter skolan var det operation Julklapps-shopping som stod på schemat. Det gick faktiskt förvånatsvärt bra och på bara ett par timmar blev jag klar med alla paket till samtilga flickebarn. Däremot så har jag 6 killar kvar att köpa till. Jag hatar att köpa till killar.

Ett litet present tips till er Stockholmare är underklädesbutiken på PUB 03. Allt från underkläder till lite småporriga böcker till piskor. Jag gillar den skarpt. Troddde till och med att dom var så coola att dom instalerat ett vattenfall från taket, men icke. Det var en mega-vattenläcka. Bra att jag har koll.

Efter min lilla vistelse i stan skulle jag bara lägga mig i sängen för att kolla på Project Runway en snabbis. Ja fet risk att det blev en snabbis. Jag somnade i 3 timmar och missade middagen men det var det värt. Ska byta om strax och köpa med mig mat någonstan istället.



Postat av: melws

underoath kommer till stockholm i april. sexytime. Om du inte visste alltså!

2008-12-18 18:24:48
http://charitable.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback