G O D J U L


Bild: Natta och Daniella at my place igår

Ni är så jäkla söta hörrni! Under hela natten så har det droppat in söta mejl och sms från er. Tack!

Julklappsutdelning var det igår hos mig som sagt. Jag börjar ana ett tema på våra presenter: Trosor. Alla fick trosor. Och jag fick shot-glas med sexställningar på. Skittuffa! En liten promenad blidde det också.

Nu är det ju som bekant Julafton. Jag fick tvinga mig upp ur sängen för att slå in de sista paketen och daska på lite smink så man inte skrämmer släkten. Har en extremt bad hair-day och naglarna spricker. Det börjar inte bra med andra ord. Om en halvtimma blir det fullt hus och jag planerar att fly fältet efter julklappsöpnningen. Det finns gränser för hur mycket jultjaffs jag tål.

Men hoppas ni får en mysig dag i alla fall.



Postat av: Anonym

hej emma. kan jag få din blogg som heter holden.webblogg.se. please

2008-12-24 20:23:18
http://holdens.blogg.se/
Postat av: ddaniella

Nämen där är ju JAAAG!:D hihihihi

2008-12-26 11:20:10

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback