Hatt


Bild: Untold på HUS1, tagen av Bloggfji

Jag har haft en grymt skön helg! Var ledig i fredags. Bara den ni! Kvällen började på HUS1 i Jakan med Matilda och hennes kompis Karin där vi bevittnade lite livemusik i sin renaste form. Är dock lite smått tveksam till om flickebarnen uppskattade musiken så överdrivet mycket... Hur som helst så fortsatte kvällen hemma hos bröderna Köhl där det bjöds på massa massa vin. Det blidde dock lite för mycket av det goda märkte jag morgonen efter. Bra kväll.

I lördags så blev det en sväng förbi hemma för en dusch. Tro mig, där gjorde jag världen en tjänst. Sedan mötte jag Noah i stan för att *trumvirvel* pierca mig! Det blev sjukt snyggt. En stav i mitten av läppen. Kan väl langa en bild i framtiden. Tog en fika också innan jag blev bjuden på middag hemma hos honom.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback