I brist på annat


Bild: Från i somras skulle jag tro

Hittade den här listan hos Gelix och tänkte dela med mig lite av mig själv till alla er nya läsare. So here goes:

Vad heter du? Emma Patricia Holden
Vilken årgång är du? 1992
Vart bor du? Barkarby precis utanför Stockholm
Vad pluggar du? Sam-sam på Mikael Elias Teoretiska Gymnasium på Kungsholmen
Vad sysslar du med annars? Jobbar extra på helgerna på ett café, går på massa spelningar, träffar kompisar och allt det gamla vanliga.
Hur lång är du? 170 stolta centimeter
Hur mycket väger du? 50-55 kilo
Har du några piercingar/tatueringar? Två töjar i öronen på 8 resp.5mm + en vanlig och en stav i läppen
Favorit ämne i skolan? Bild, svenska och historia
Vad använder du just nu för skor? Svarta heels, kängor eller blommiga lågskor
Favoritaffärer? Monki, Weekdays och New Look
Äger du en iPod? Sí, sí. En slemgrön. Den är min räddare i nöden
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är sjukt ego och älskar att vara med på bild. Men att fota är ändå helt okej det med.

Tycker du att du är attraktiv? Ja för det mesta i alla fall. Vi har väl alla våra dagar
Vilken är din favorit drink? Krossade jordgubbar med vodka alternativt Schrepes med vodka




Postat av: Ahå

Svar: Åh,tack du! :D Du är så välkommen så! :) Hur leker livet uppe i Sthlm annars? Om en månad filurar jag genom gatorna där själv :)

2008-12-10 23:31:39
http://superahoe.blogg.se/
Postat av: Emma

Ahå: Jo men livet leker på rätt bra. Snart är det ju lov! Hur är det i dom djupa skogarna? :)

2008-12-11 11:04:27
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: dask

FAIL du bor i skälby!

2008-12-11 16:04:57

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback