Lovikavantar, minusgrader och fanta


Sandra gillar att bita i okända paket.

Efter mycket om och men fick jag äntligen tag i Sandra, men solen började redan gå ner så det blidde inget fotande. Istället så begav vi oss till affären för att införskaffa lite (o)nyttigheter. Sen landade vi hemma hos mig framför 10 orsaker att hata dig och en back julmust.

Vad har vi lärt oss idag? Jo, en kofta utan jacka är inte en great ut-och-gå-outfit när det är minusgrader ute. Bättre sent än aldrig liksom. Men nu är det dags för mitt andra försök med färgningen. Den här gången ska jag INTE hälla i fel flaska. Eller?



Postat av: sandra

hahaha, ja okända paket är ju inte att leka med (eller?!), men kända paket är ju ännu bättre! t.ex. ett paket ben&jerrys eller helt enkelt oliver sykes paket :) dom har man ju klämt^^

men hörrudu, jag kräver en photo shoot nån gång så att du kan lägga upp en bild där jag ser lite mänskligare ut (känn ingen press) även fast den här bilden speglar en mycket speciell sida av mig, bra jobbat!

jag är 100 seriös och massor med hungrig så jag ska ta och dräpa x antal pannkakor nu!

ta INTE efterbehandligen först nu! :D

<3

2008-12-29 20:29:46

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback