Om den nya piercingen


Bild: Snea tjockisläppar och Da Piercing

Ja, där har vi den alltså. 500 kr kostade det att göra den på Plain Pain Piercing på Gamla Brogatan i Stockholm (den över Blue Fox). Det var grymma Simon som tog den och han satte den så att jag kan ha ring också om jag nu skulle känna för det. Läkningstiden är cirkus 4 veckor så då ska jag kirra en svart stav för ringar har jag redan från när jag hade piercing på sidan av läppen förra året.

Och damn, jag hade glömt hur ont det gjorde att få en nål körd genom läppen bara sådär. Att jag var bakis underlättade inte så mycket heller antar jag. Men det var värt det.



Postat av: melws

och jag har tagitr ut min.. saknar den lite. svårt att säras åt efter två½ år.. :/ snyggt btw!

2008-12-08 21:33:23
http://charitable.blogg.se/
Postat av: emelie

tjenis, snyggt.

undrar om du vet hur mycket det kostar

att pierca naveln där? cool blogg.

2009-08-09 17:07:45

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback