39 onödiga sanningar om mig

1. Jag är halvengelsk. Min padre kommer nämligen från Gillingham, Kent.
2. Bananer är bland det äckligaste jag vet. Speciellt ljudet när någon äter dem...
3. Och jag gillar inte grönsaker heller. Eller råa duger i krig. Ibland.
4. I våras så åt jag en hamburgare med sallad på för första gången.
5. Jag är lite halvt laktosintolerant. Fast glass kan jag äta utan problem.
6. Jag kan inte dyka.
7. Amor Amor och Girl by Tomy Hilfiger är mina favoritparfymer.
8. Jag umgås mycket hellre med killar än tjejer. Hata catfights.
9. Fast mina närmsta tjejkompisar är rätt så brutala dom med.
10. I min klass är vi 26 grymma tjejer och 6 killar. Dom klagar inte.
11. Riktigt jävla sepestark-mat är bland det bästa som finns.
12. Att somna till Death Metal gör mig lycklig.
13. Piercade eller tatuerade män gör mig ännu lyckligare.
14. Jag töjer på båda öronen. 8 mm är målet.
15. Jag har 5 syskon. Inte äkta dock.
16. Sexdrömmar är något jag drömmer oroväckade ofta.
17. Jag älskar moshpits, wall of deaths och tornados.
18. Konserter över huvudtaget är orgasm och i år har jag sett över 25 band.
19. Gitarrskills är något jag faller alldeles för lätt för.
20. När jag var liten så bröt jah lårbenet. Kvar har jag 2 djupa små ärr.
21. Jag är asgayoch gråter till allt från Lejon Kungen till Extreme Home Makeover.
22. jag jobbar i ett café på helgerna och jag hatar det.
23. Barn måste vara satans påfund.
24. Jag är en riktig hejjare på speed-typing när det kommer till sms.
25. Oliver Sykes från Bring me the Horizon har stagedivat rakt på MIG :)
26. När jag var mindre grät jag när jag träffade Darin.
27. Jag tycker att det är skitkul att rita i paint.
28. Jag äger närmare 30 par skor. Låt oss kalla det för en fetisch.
29. Jag sökte till Idol i våras med min käre bror. Vi var inte så bra som vi trodde.
30. Apelsinjuice är bland det godaste som finns. Eller bara juice i allmänhet.
31. Historia, bild och svenska är mina favoritämnen.
32. Och jag hatar matte.
33. Jag blir kär på tok för lätt.
34. Ridning är något jag ägnade mig åt i nästan 9 år.
35. Jag är livrädd för äckelpäckel maneter.
36. Nästa år planerar jag att åka på Arvikafestivalen, om gott sällskap utlovas.
37. Jag har en sjuklig böjelse för zombie-filmer och har sett i princip alla.
38. Vodka + Schrepes lime är en av mina favorit "drinkar".
39. I våras blev jag, Natta och Sandra uppraggade på efterfest av Suicide Silence.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback