Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Att ständigt dras tillbaka till ruta noll är ansträngade. Att aldrig kunna uppskatta lyckan på allvar för att man vet att man snart kommer förlora den är verkligen hemskt. Jag trodde att jag betydde något för någon, men gud så fel jag hade. Jag trodde att jag var värdig nog att visas med respekt, men nej. Förstår ni?

Jag ska sluta tro så jävla mycket helt enkelt för jag orkar inte bli sviken fler gånger. Jag orkar inte börja om på nytt hela tiden. Jag är less på att gråta hysteriskt på min matta tills jag inte får någon mer luft och undra om allt någonsin kommer bli bra igen. Undra vem nästa person som ska såra mig kommer vara.

Behöver verkligen piggas upp. Skriv något roligt som händer i era liv, skicka en fin bild (oh-gosh@hot...) eller lid bara allmänt med mig. PUSS.



Postat av: Ullis

Ville bara skicka en kram:) Du vet att du alltid kan ringa eller så om du vill ifall du vill prata av dig eller nått:)

Kram på dig!

2008-12-23 23:06:33
http://papilio.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback