For you I'd kill anything

humor

Igår var jag och Tom med Ellis och Ludde hela eftermiddagen/ kvällen. Det var trevligt. Jag har rotat fram en film som jag, Ellis, Sandra och Emelie spelade in när vi gick i fyran, som vi under milt hot tvingade våra stackars pojkvänner se. Det måste varit en sån turn-on att se oss i mittbenor och lila halkstrumpor. Sen så kollade vi hur som helst på American pie - Beta house och hade det... hrm... mysigt.

I morse så gick jag upp tidigt, vilket jag inte gjort frivilligt på evigheter. Men jag skulle in på öppethus på Odenplan med Sandra så jag fick offra mig. Problemet med mig och Sandra är att våra lokalsinnen inte riktigt fungerar så normalt, så det tog oss en mindre oändlighet att hitta till skolan.

Efteråt så tog vi en fika på Bellmans, som vanligt. Sen så köpte vi tårtgrejor för vi ska fira Tom ikväll, hemma hos Sandra. Sen så åkte vi hem till Sandra för att bygga tårtan, men den blev inte så vacker. Inte ens om man kisar i motljus. Men det är ju tanken som räknas, typ.

Men nu så ska jag peta i mig min pizza, slänga mig i duschen och springa till Tom. Tudiluw.



Postat av: hejhej

har alltid undrat vad smirk betyder... vad betyder det? *smirk* :)

2008-02-10 20:05:43
Postat av: Emelie

Någon gång måste du vara snäll och låna ut den där filmen till mig, vill verkligen se våra otroliga skådespelarinsatser , haha

2008-02-11 16:07:10
http://emlu.webblogg.se
Postat av: Emma

HejHej: Ja du, jag skulle tro att det betyder leende eller något liknande :p
Emelie: Ja visst, haha :) Vi hade dolda tallanger - redan då!

2008-02-11 17:26:19
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback