The Used - Paralyzed

hår
Med hjälp av mina otroliga paint skills så har jag kunnat illustrerat min framtida frisyr. Jag och Natta ska nämligen klippa oss imorgon, och då tror jag också att jag ska passa på att färga om det igen. Jag är extremt sugen på att testa svart. Det är så snuskigt jävla snyggtoch jag kommer tända på mig som faen. Nästan mer än vad jag redan gör nu...
Nej men hur som helst så ska jag tunna ut luggen och sen så ska jag klippa upp det mer och göra lite annat ointresant som ni verkligen längtar efter att få höra om, right?
Nattas storesyrra, Angelica, ska få den stora äran att plöjja igenom mitt hår så jag hoppas det blir fina fisken. Bilder lär väl komma.



Postat av: Denice

Svar: Jasså ;O
Haha kan inget annat än att hålla med dej om det där om skol dm :P

2008-02-25 19:01:48
http://denices.webblogg.se
Postat av: Denice

Åhh det här låter spännande, ska bli kul att se resultatet. :D

2008-02-25 19:02:50
http://denices.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback