City and colour - Caseys song


Bild: En sån där jätteseriös en från i höstas.

Min dator är under... omprogramering, tror jag att det hette. Hur som helst så hade den ju somsagt ett virus, men det ska vara fixat nu. Där emot så har vi numera inget internet av någon halvtrevlig annledning så vi får väl se hur mycket bloggande det blir fram tills det väljer att komma igång. Jag som för en gångs skull känner mig något taggad för att ge världen lite mer onödigt skitsnack. Det känns som att det behövs.

Hur som helst så är det galet mycket som måste göras nu. Eller egentligen känns det mest bara så. Nationella prov i svenskan nästa vecka, matteprov imorrn på ett helt kapitel som jag inte ens gjort hälften på, gymnasieval om bara några dagar och jag har ingen aning om vad jag ska välja, plus 38tusen andra saker att komma ihåg som till exempel x-antal födelsedagar.

Men nu så måste jag försöka peta in matten i mitt snea lilla huvud tills imorrn. Jag har en jättebra ide om hur det ska gå till. Tom hjälper mig, och varje gång som jag svarar rätt på ett tal så ryker ett plagg. Asså ett av hans plagg. Men med mina matteskills så lär det dröjja jäääkligt länge innan jag kan börja uppskatta matten...



Postat av: Josefine

Är de ditt naturliga hår eller plattar du det ?:)

2008-01-31 19:26:20
Postat av: paulina.

Du tar grymt snygga bilder.

2008-02-01 23:28:16
http://colaburk.blogg.se
Postat av: Jonna

Asså det där är så jävla typiskt! När man väl bestämt sig för något så skiter det sej. Fan asså! :P

Jonna

2008-02-04 23:18:39
http://jonnaliesel.blogg,se
Postat av: Emma

Josefine: Jag plattar det, annars ser jag ut som ett lejon ;)
Paulina: Tackar :)
Jonna: Jo sånt suger!

2008-02-05 16:30:10
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Anonym

du måste blogga mer!

2008-02-07 19:14:17

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback