I watched his wildest dreams come true. Not one of them involving you


Bild: Björkeby skolan.

Min käre vän Arvid håller fortfarande på att ringa mig vid nattetid, så Sandra gav mig den briljanta ideen om att stänga av mobilen. Skitsmart! Skitsmart att min väckarklocka inte ringde imorse bara för det. Så jag försov mig i morse och kände att det bara var onödigt att gå på två lektioner, så snart ska jag hem till Tom istället och äta lunch.

Dessutom så kan jag meddela att mitt hår är hemskt vackert- om man blundar och använder fantasin. Och så har jag på mig min onsdags-tröja fast det är fredag och ett par jeans som jag egentligen hatar för att dom är så fula, men ändå älskar för att dom är så jäkla sköna. Jag är med andra ord oroväckande ful. Så jag får nog ta en dusch hemma hos Tom och ge mig själv en make-over.

Ikväll så ska jag antagligen hem till pappa. Farmor åker tillbaka till England imorrn så jag vill hinna träffa henne innan hon åker, plus att Alex och Ullis kommer så det ska bli kul att träffa dom med. Damon ska få tillbaka sin iPod. Det ska bli kul att se vad han tycker om musiken som jag lagt in. Mohahaha!

Men nu så ska jag springa till Tom!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback