I'm a bad motherfucker, babe

Min sepe dator har bestämt sig för att få ett gulligt litet virus som gör att hela datorn måste omformateras. Så jag måste bränna ner all musik och alla bilder, vilket är lagom irriterande. Dessutom så tar det tretton evigheter att komma in på någon hemsida, så ni ska veta hur mycket jag har skrigat för att skriva dethär.

Idag är jag hemma från skolan för tredje dagen i rad. Jag har nämligen haft grova sömnproblem, feber och huvudvärk. Sånt är alltid lika trevligt. Men ikväll så ska jag säga till min lilla sjukdom att dra åt helvette, för ikväll ska jag ha kul. Inte för att jag har någon aning om vad jag ska hitta på, men det lär väll lösa sig. Jag är sugen på bio. Någon som vet en bra film?

I fredags så åkte jag, Sandra och Natta somsagt in till Fryshuset för att se Untold spela, plus lite andra småband. Allt var great bananas och jag lyckades komma hem jäkligt tidigt för en gång skull eftersom att jag smet med Arvid runt tio tiden. Vi sällskapade hem till Adam där det var gangstert folk som vanligt, och sen gick jag hem till Tom och sov. Och sov... typ hela lördagen. Jag måste vara så rolig att vara med.
Tyvärr så har jag inga bilder från Fryshuset eftersom att jag självklart glömde min kamera.

Idag är det ju payment-day så jag känner för att tvinga iväg Tom till Gallerian så han kan få köpa dendär galet orgasmiskan skjortan från Lindex (whatafack?!) som jag har haft erotiska fantasier om dom senaste dagarna. Tro mig, den är lovley.

Men nu så ska jag försöka peta mig in i lite andra bloggar, om jag nu får för min dator.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback