My body's broken, yours is bent

Jag har precis spenderat dom senaste två timmarna med att svära åt datorn och iTunes. Min lillebror fick nämligen en Ipod i födelsedagspresent och jag fick äran att lägga in musik på den. Ja, sånt är ju jättekul när verkligen inget vill sammarbeta med mig. Men men, nu har jag petat in lite låtar på den så jag kan känna mig stolt.

I lördags så bjöd Tom ut mig, eller vad man nu ska kalla det. Det blev hur som helst en fika på Bellmans (Det blev jordgubbsté och bakelse för stalkern innom dig som dör av längtan att få veta.) Sen så letade vi efter en parfym åt honom. Det lutar mot Fuel by Diesel. Efter det så bjöd han mig på thailänskt till middag och till sist på bio.  Vi såg Bee Movie som sög något extremt.

På bussen hem från pendeln så tänkt vi ha det lite... ehrm... trevligt. Allt var prima ballerina i 30 sekunder tills några från min klass dök upp på bussen. Så om Urvut läser det här så kan jag säga att jag hatar dig lite i smyg för att du förstör sådär. Skämmes!

Jag har också passat på att hälsa på hos pappa. Farmor är i Sverige nu i några veckor så det var kul att träffa henne också.
Jag fick lite försenade julklappar, bland annat en guldklocka, en Versace parfym, smycken och en film.

Jag kan dessutom meddela att en mystisk person har busringt mig vid nattetid och viskat "seven days"och andra mysiga fraser. Hur som helst så var denne mystiska person oerhört smart som inte ringde från dolt nummer, så Arvid Köhl - du kommer vara min biatch innom en snar framtid!

Och det här var ett jäkla skitinlägg. Jag frunderar seriöst på att ta en bloggpaus nu.



Postat av: niklas K

japp ta en paus du,det lär behövas

2008-01-09 18:25:42
Postat av: Emma

Niklas K: Åh, jag älskar ironi :)

2008-01-09 20:27:01
http://holdens.webblogg.se
Postat av: d

fyfan arvid,du kommer åka på stryk hahah;D

2008-01-11 19:41:50
Postat av: m

haha, arvid :P

2008-01-15 17:40:57

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback