14.37

God morgon! Min frukost idag bestod av Quavers, KitKat och en halvliter juice. Det brukar vara min lunch och mellanmal ocksa. Inte bra nan stans! Det blir till att rabanta nar jag kommer hem! Beach 08 typ, fast dock lite sent kanske...

Nu ska jag dra pa mig lite dugliga klader och dra ut till parken. Det lar nog inte bli nan solning i graset eftersom att det ar mulet och har regnat hela morgonen. Det ar forovrigt asbra att jag tog med mig 3 bikinis med tanke pa att jag inte anvant en enda.

Sandra ar en slyna som inte hort av sig om hur dt blir i helgen. Har namligen inga planer for ikvall och jag vill verkligen gora nat min nast sista kvall har. Imorrn vet jag i alla fall att det blir utgang.

Nej men nu blir dt till att kidnappa min iPod och ga ut!





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback