16.06


Bild: Från barock-föreställningen i våras.

Min dator horar sig konstant. Kommer inte in på youtube, myspace eller devote-bloggarna. Och jag som är så otroligt teknisk, höhö, har ärligt talat ingen aning om hur man fixar det. Jag brukar bara sparka på den när den separ sig, men jag tvekar på att det kommer att funka i det här fallet.

Hur som helst så vankas det Kung-fu Panda ikväll på Sergel. Tom bjuder, annars jävlar. Han bokade i alla fall soffplatserna högst upp så vi kommer att ägna oss åt två timmars spank the monkey time. Ska tvinga honom köpa en jäkla massa godis också så jag kan sukta alla barn. Är på ett otroligt menshumör, fast jag egentligen inte ens borde ha mens. Godis - lösningen till all PMS!

Men nu så ska jag spackla mig så jag inte skrämmer allt för många tanter i stan. Kanske blir fuck me-pumpsen också...




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback