18-07-08

Tillslut så dök Tom upp igår vid min ytterdörr. Gissa vem som blev sönderkramad. Åkte hur som helst direkt till honom för han skulle packa upp och hinna träffa lite släkt som har kommit för begravning som är idag. Lyckades klämma in lite "sällskaps"-tid där emellan också. Damn vad jag hade saknat fuckern och hans leguan.
Sen gick vi i alla fall hem till mig mitt i natten och han fick sina 11 månaders-presenter (tshirt, superman-kalsonger och kroppschoklad). Lite mer mys på det och sen däckade vi - rent ut sagt.

Imorse så vaknade jag av en puss på kinden klockan 9 från en Tom som smög ut. Hans morfar har begravning idag så han  lär väl var borta tills ikväll. Och jag har haft skitskumma drömmar. Lyckade köra på nån random, krasha min bil, bli kidnappad och våldtagen. Det kändes sjukt verkligt också. Undrar vad det betyder...



Postat av: Anonym

Okej.. haha men tack ändå!<333

2008-07-18 13:06:20
Postat av: LITTLE LOUISE

Okej.. haha men tack ändå!<333

2008-07-18 13:06:37
http://littemisslouise.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback