18.10

Nu har jag städat som en hel polsk städfirma. Mamma kommer bli sjukt stolt. Dammsugit, diskat, tvättat, plockat, rensat kattbajs och vattnat blommorna som jag hade glömt bort. Men det var försent. Dom var döda. Fan!
Jag har till och med rensat på rummet och tryckt in alla kläder i garderoben. Fast den går inte att slänga för alla skor, vilket är najs. Jag älskar mina skor.

Jag blev fan brun idag. Låg och pressade i 3 timmar innan det blev mulet. Inoljad var jag också. Serious stuff! Fast jag fuskade lite efteråt och smorde in mig med lite brun utan sol. Så nu är jag vackert röd och brun på lite väl valda ställen.

Men nu måste jag trycka i mig nåt. Har inte ätit på hela dan. Måste hitta en lekkamrat ikväll också. Jag behöver una krökkompis att peta på.



Postat av: Rebecca

haha juste.. på tal om skor, undrar om det dära. skänka bort alla gamla kläder samt skor jag klarar mig utan erbjudantet fortfarande gäller?? ;)

puss på dig kvinna!

2008-07-29 00:37:33
http://suppose.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback