"Allright luv?"


Bild: Untold pa Fryshuset i varas

Jag sticker ut har bland dom brittiska tjejerna har jag markt. Dom flesta ar lite overviktiga, tycker att neonrosa tshirts som knappt tacker kaggen ar socialt acceptablet och anvander taringar. Taringar! Dom brittiska gossebarnen verkar ocksa tycka att det ar lite snett, sa nar jag, svensk, kladd i icke neonrosa klader och tarings-fri, traskar runt i min egna lilla varld i parken sa ar det svart att fa vara ifred.

Och brittiska gossebarn verkar tro att stegrande cyklar ar supersexigt, eller bara vita overkroppar kombinerat med lite nippel-har. Det ar da inte vackert. Sa efter en timme (nar jag suttit i solen pa graset och krigat for min privacy) sa lessnade jag och sprang for kung och fosterland innan nagra mer laskiga pojkar skulle "raka" sparka fler fotbollar pa mig.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback