Andra dagen i London

geek
Bild: Gammal sak som dyker upp lite da och da.

Vad fan har hant?! Jag har dissat all choklad som finns, inte atit nagra kakor eller glass och istallet tagit 1 liter juice och gatt ut och gatt. Whata fack! Vad ar fel? Fast det ar i och for sig sjukt mysigt att ga omkring har. Alla husen ar sekelskiftshus och det finns bara massa tranga gator med sma affarer och pubar. Fotogeekens wet dream med andra ord.

Igar sa var jag hur som helst ute i 3 timmar pa en "promenad". Eller ja, tekniskt sett sa var det val en promenad eftersom att jag gick istallet for att ta bussen ner till The Highstreet, men val dar sa blidde det lite shopping. Fast dock mycket nodvandig shopping eftersom att det var sa sjukt varmt igar och jag behovde ett par nya shorts (och en hel del annat) innan min vaska kommer (vilket den ska gora idag forhoppningsvis.) Ska kopa tojar till vansterorat nu i helgen, wej!

Sen sa dackade jag pa mitt rum i tva timmar, vaknade och gick ut till parken dar jag satt i nan timma. Intresant va? Det enda var att det blev lite knepigt att somna sen pa kvallen. Inte for att jag inte var trott, for det var jag, men for att for 100 ar sen sa existerade tydligen inte ljudisolering sa jag kan praktiskt taget hora grannarna andas. Dom som bor 3 hus bort agnade sig at en hel del gymnastiska ovningar med inslag av djuriska laten, altenativt sex igar klockan 2. Och o ja, man kunde hora everything. Med lite god fantasi sa hade man val antagligen kunnat se hela harligheten ocksa, men just da var jag for trott och sur och fick massa massa hemlangtan efter Tom. Vi hade i alla fall kunnat gjort det battre!
Och nar jag precis hade lyckats somna sa bedrev en katt och hans 15 bastisar lite kattopera utanfor mitt fonster. Mycket uppskattat ska ni veta!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback