Birdie is dead


Bild: Jag äger på paint!

Hade asmysig kväll igår hos Urvut som fyllde år. Även fast det tog oss nästan en timma att hitta dit. Fick mysiga skoskav på köpet och blev så där lagom svettig. Fast jag gick ganska tidigt för jag hade glömt mata mina fettokissar. Dom var inte glada nån stans, katterna. Slängde ihop världens godaste macka mitt i natten till mig och Tom. Bacon + stekt soya och chili kyckling på en macka med massa aioli. Jag överdriver inte när jag säger att det är det godaste jag nånsin ätit!

Vi tog en lååång sovmorgon idag. Upptäckte till min frånvarande glädje att enafettokissen har sänkt en skata på tomten, därav bilden. Om en timma så hämtar storebror upp oss till Kungsängen. Det vankas nämligen grillning och drunken singstar ikväll. Vi har ju lyxen att bo precis vid en sjö också så det blir antagligen att simulera en drunkings olycka nån gång också (försöka bada med andra ord).

Måste klä på mig nu och fixa med all disk. Joy...



Postat av: Angelica

Jag håller med, du är grym på paint ;)

Postat av: Emma

Angelica: Ja, visst måste man hålla med om det? ;D

2008-07-27 13:46:04
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback