Count your fucking blessings one more time


Bild: En yttepytte liten del av en enorm bild som jag paintade förut.
Av någon anledning blev den otroligt pixlig. Men det ska bland annat föreställa hörlurar och annat gulligt.

Idag, efter att jag hade sovit mina 14 timmar och tagit min orgasmiska långdusch så trippade jag iväg till Daniella där jag, hon och Linnea bedrev ett Tila Tequila maraton. Otroligt värt, speciellt eftersom att det var great väder ute.
Jag smet dock hem efter nån timma och följde med mamma för att hämta vår maiden biljetter. Så nu har jag spenderat dom senaste timmarna med att älska dom, smeka dom och se fram emot min grymma morgondag.

För imorgon vankas det som sagt Iron Maiden på stadion halv 7. Men ska in till stan och möta mamma först på dagen och luncha med henne. Måste köpa nya leggings också, för den intreserade. Sen runt 5 tiden så ska vi dra in och kriga. Wonderbart.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback