Dam dam dam dam dam dam dam BATMAN!


Bild: Grymma Bellen och Ellis

Batman laten
, sager jag bara.

Uttrakad! Toms internet ar knasigt och han har som sagt ingen tackning sa det ar ju skitbra att jag inte far tag pa honom. Verkligen skitbra!
Har i alla fall hunnit packat ihop lite och bestamt vad ja ska ta med och vad jag klarar mig utan i tva veckor innan pappa kommer hem med min vaska. Och har nagon nan koll pa om man far ta med plattanger och sant i handbagaget? Ska bli intresant och se hur det blir med alla vatskor och sant som man ska lyckas klamma in i en liten plastpase. Kommer nog fa offra mig och lamna lite saker. Och sa var det ju somsagt dom dar 10 par skorna... Alskar dom ju alla minst lika mycket men ska forsoka begransa mig till 3 par. Far val typ lotta eller nat.

Ar inte trott nanstans heller. Ska nog ta en vodka russian och ragga msn-kompisar i extrem brist pa annat. Great...



Postat av: Rebecca

Sv: Haha okej.. jag ehm, e jääätterädd ;)

Ah jäklar Emma. Leopardstring, Grrr oerhört.. vackert :D

2008-07-13 12:27:13
http://suppose.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback