Död åt SJ


Bild: Jag ger inte upp med mina Photoshop försök!
(fast jag borde kanske göra det?)

Idag tog jag en orgasmisk sovmorgon till 2. Det behövdes. Nu har jag istället suttit och försökt boka min biljett till Ludvika imorrn, men sj.se separ och har sig så det går tydligen inte. Jag får väl åka in till Centralen imorrn och hoppas på det bästa bara. Jag kommer antagligen få platsen bredvid den där stora svettiga individen som man alltid lyckas hamna bredvid. Jag längtar! Förra året så hamnade jag bredvid ett helt Hare Krishna-gäng som satt och bad konstant i 2 timmar. Det var en upplevelse. Men bara jag inte hamnar bredvid ett barn så är jag otroligt nöjd.

Idag vankas det grillning och ikväll kommer Tutt-Natta hem så vid ska leka med varandra. Jag har inte sett fanskapet på över 5 veckor.



Postat av: melws

samma sak för mig när jag skulle boka cp-resa. Onödigt då ingen kollade biljetten, hade 4 säten för mig själv.. du kommer säkert sitta brevid en fet sak eller en snorpetare.

2008-08-01 01:21:33
http://charitable.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback