Escape the fate - Not good enough


Bild: Sandra innan nan Parkway Drive.

Pa tal om Sandra, sa kom jag fram till att jag har jakligt snygga tjejkompisar, right? Hon kommer antagligen kutta mig for bilden men jag far muta henen med lite skamliga forslag sa blir nog allt bli bra igen. Det brukar funka sa i alla fall.

Men nu sa ska jag slita mig ifran datan innan mina drinkar kickat in for mycket sa jag inte skammer ut mig sjalv. Fasst jag har i och for sig lyckats undvika massa fylleinlagg i denhar bloggen, vad jag tror i alla fall. Men annars sa lar det nog dyka upp massa bilder pa min rumpa och en halvt oforstaelig text om hur kat jag ar. Uppskattat?

Nej men nu ska jag och min mobbade toj leka sociala ett tag. Den vagrar fortfarande aka in mer an halva. Ska jag lamna den sa for ett par dar eller? Aja, puss pa er!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback