Ett helt onödigt inlägg


Bild: Ännu mer fail-försök på Photoshop.

Ja, vad har jag gjort idag? Nada. Degat framför No country for old men (som för övrigt var grym) och älskat att jag slapp laga middag till mig själv. Nu när mamma är hemma igen så får hon fan offra sig igen och kriga framför spisen! Jag har kämpat nog i en vecka själv.

Tom sa att han skulle ringa upp mig strax. Det var en timma sen. Antingen så har han helt glömt bort, somnat eller så sitter han och bajsar. Jag tippar på den senare. Det brukar vara så i alla fall...
Jag ska hur som helst upp dit till Ludvika framåt helgen, så mami ska kirra biljetter till mig imorrn.

Men nu känner jag att jag är extremt tråkig. Förlåt. Jag ska gå och telefonterra Tom och trycka i mig nåt mindre nyttigt. Sängen på det och jag är världens lyckligaste kvinna!
Puss på er.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback