Fredag


Bild: Ett pixligt masterverk. Fotad av ingen annan an mig sjalv for ett ar sen.

For en gangs skull sa steker solen pa har. Fast kanske lite val mycket. Der inte sexigt att ha lokringar efter ha vart och shoppat en timma. Inte nan stans.

Var ute med hunden ett par varv runt parken. Casper, som han heter, ar tamligen fortjust i bollar, sa sjalvklart sa lyckades han knuffa ner mig, pajja kopplet och i ren freedom springa ivag och bita sonder 2 bollar som nagra hade nar dom spelade fotboll. Pinsamt? Nej inte alls. Fast jag har markt att man kommer undan med mycket om man sager "Sorriii, Ajm Sviidish". Da tittar folk medlidsamt pa en, nickar forstande - nastan som for att saga "Oj, forlat. Jag visste verkligen inte...".
Hur som helst sa funkade den ursakten nu med. Sen sa var det bara ett litet problem med att fanga in hundjakeln ocksa, sa britterna hade nog ganska kul dar i 5 minuter. Jag bjuder pa den helt enkelt.

Efter det knatade jag ner till the Highstreet med Inked in blood i lurarna. Mycket bra. Kopte en liten present till mamma, lite andra smasaker och tandkram(!). Damon, den lilla fuckern snodde namligen med sig den nar dom akte till Bath i morse sa jag har luktat penis i munnen hela dagen.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback