I put some new shoes on

Lace Overlay Peep Toe
Bild: Ett par av mina nyinkopta (sangkammar)-skor

Jag har alltid tyckt att jag ar mer "killig" an "tjejig" eftersom att jag hellre ar med killar an tjejer (ja, bortsett fran mina narmsta tjejkompisar som ar minst lika manliga och brutala som jag), for killar ar helt enkelt sa mycket lattare att umgas med, plus att man slipper alla catfights. Att jag dessutom har en otroligt tontig och omogen sex/kiss-och-bajshumor gor det inte battre. 
Forra sommarn var jag sa mycket med mina killkompisar att jag nastan overvagde till att sluta raka benen...

Men nu skams jag! Jag har kommit till instinkt med mig sjalv. Riktiga karlar fixar sig inte i timmar varje morgon eller innan dom ska ut. Riktiga karlar borjar inte grata nar deras fula och misslyckade naglar gar sonder hela tiden. Riktiga karlar far inte orgasmer av skor (om dom inte ar fotfetischister det vill saga), och dom koper for bovulen inte 6 par skor pa en dag! For igar, mina vanner, var det en huge success for mig och min "lilla" skosamling. Jag blir lycklig bara jag tanker pa det! Pumps, flats, sneakers, ballerinas... Det var ett nytt happyplace kan jag saga er.
 
Sen sa kan man ju overse ifall dessa sma skoinkop ar pagrund av att jag saknar Tom sa mycket och vill dranka mina sorger i nagot (ikvall vankas det smirnoff ice!). For shit vad jag saknar honom. Jag far sma grat attacker hela tiden sa fort jag tanker pa honom och borjar nastan boka flygbiljetter hem nar jag far hora att han traffat massa tjejer som jag inte kanner. Nej jag ar inte alls en nightmare girlfriend, hah!



Postat av: dj-yella

DOM DÄR LIKNAR MIN LE SHIT SKOOOR höhö

2008-07-08 21:13:18
Postat av: Emma

Daniella: haha ja kom pa det nyss x) fast dina va biega va? dom hade sanna oxa :)

har namligen dromt om ett par sanna sen jag sak ett apr liknande pa bianco, fast mina va typ gratis :D

2008-07-08 21:14:51
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: dj-yella

mina är guuuld, oo dom är köpta på bianco bitch((;höhö

fucking fail!!!haha

2008-07-08 22:24:43

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback