Ingen rubrik

Pallrade mig ut pa en promenad ner till parken tillsist. Vagade dock inte stanna dar sa lange eftersom att en sydafrikansk familj ville att jag skulle spela fotboll med dom och lillsonen pa 2 ar skulle halla pa och pussa pa mig med sin lilla snoriga, ackliga mun. For alla er nya lasare sa kan jag saga er att jag hatar fotboll och jag hatar barn. Mycket.
Sa jag flydde!
Sen nar jag gatt genom halva parken kom massa random killar och skulle ragga genom att stegra pa sina cyklar. Jag undrar vad som far killar att tro att en normal tjej skulle ga igang pa sant. Brukar ni ocksa bli utsatta for mystiska karlar?

Ar hur som helst supernojd med min toj i orat nu. Visst, det tog en javla tid att fa in den men nu sitter han dar han ska och det ar sa grymt snyggt. Langar bilder sen nar jag kommer hem. I augusti sa kor vi pa 5 mm!



Postat av: Lille Jag

"Här och var kan även en hel del grymma musiktips dyka upp, så håll ögonen öppna!"



haha, kolla in sötingen(töntsnygg) DJ Pish

www.tjenatjena.com

Tycker själv den är riktigt dåligt bra;)



Hoppas allt är bra, brukar kolla in på din blogg med jämna mellanrum / Rita

2008-07-12 23:26:38
http://www.tjenatjena.com
Postat av: Emma

Lille jag: Ehm, laten var nog iiinte riktitg min stil och jag maste nog va i ganska onyktert tilstand for att uppskatta den ;) haha, men tack for tipset Rita!

2008-07-12 23:54:42
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback