Inget Tunisien

Förlåt för att jag är så jävla tråkig! Jag har ändå inte så mycket att dela med mig av. Sover non stop och pussar på Tom när jag väl är vaken, så det skulle väl vara det enda.
Eller jo, en sak kan jag säga: Jag hatar mig själv. Som fan! Jag blev nämligen tillfrågad att följa med på en sista minuten nån stans men tackade nej. Nu lyckades mamma och kompani få tag på snorbilliga biljetter till ett 5 stjärnigt spa-hotell i Tunisien i en vecka, så dom åker imorrnbitti. Har inte så mycket mer att säga om det än fuck!

Men jag får i alla fall vara ensam här hemma igen nu en vecka, så det är ju relativt najs det med. Var och köpte massa mat idag så jag ska leka den nakne kocken nu i 7 dagar. Mina grannar lär älska't.

Ska nog färga håret och klippa lugg nu i veckan också. Måste bara hämta ut min lön först.



Postat av: Janika

Du ska vara nöjd med dig själv med att ha sagt nej till Tunisien. VÄRRE land får man leta efter! Maten är katastrof! Så du missa absolut inget :)

2008-07-21 15:10:21
http://janika.blogg.se/
Postat av: Emma

Janika: Haha ja det hoppas jag verkligen så jag inte missar något! ;)

2008-07-21 15:17:26
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback