Jag saknar Tom!

tom <3
Bild: Rakna dom sa forstar ni kanske varfor jag ar lycklig?

Och pa tal om bilden (som for orvigt togs forra sommarn) sa kommer jag ihag att jag egentligen inte fick lagga upp den - eftersom att han tydligen inte spanner sig... Karlar. Jag saknar honom sa ackligt mycket, for den intreserade. Vi har 11 manader pa fredag ocksa.

Hur som helst sa har jag haft en supermysig dag. Har vart runt och halsat pa massa slakt, atit KFC (igen... orgasm!!!) och nu sa ska jag strax bege mig pa en promenad. Har inte hunnit med nan idag sa nu ar det av nan anledning dags. Ikvall sa vankas det antagligen utgang sa fort jag hittar en drinking buddy. Ar sjukt taggad. Har ju suttit inne varenda kvall sen vi kom. Eller igar sa kom pappa och Cissi, sa da blev det i alla fall lite vin och jordgubbar men nu jag vill ut!

Imorrn sa har jag och Cissi planerat att shoppa lite, och jag ska kolla pa ett par skor som jag har haft erotiska fantasier om sen jag kom hit. Det blir nog min toj till orat ocksa, om jag orkar knata ner dit.

Trakiga inlagg! Skams pa mig! Jag ska val lagga ifran mig bloggen och agna mig at lite musik istallet. Coheed and Cambria och SIlverstein kanns lite nostalgiskt fran forra sommarn. Puss pa er och hoppas ni far en great kvall i Sverige!



Postat av: Denice

Haha, inte spänner sig xD

Typiskt killar ;P

2008-07-06 08:35:46
http://idt.blogg.se/
Postat av: galen vegetarian tönt

NEEJ INTE KFC D: ! STACKARS KYKLINGAR !

2008-07-07 19:18:31

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback