London London London


Bild: Ännu en briljant paint kreation av mig!

För jag ska till London och det ska inte ni! Mohaha. Och något som är lite halvt underbart är att med ett par decimeterklackar och ett smile så kommer man långt... in da liquor store.
Ska nog kirra min tattoo då också, om jag har tur och om paps är på bra humör. Man kan väl hoppas?
Annars så har jag planerat att i alla fall köpa en sepestor väska. Planen är att jag ska få ner träningskläder till skolan när det är gym (vilket det typ bara kommer vara. Inga mer lärarledda ångestlektioner för min del!), klämma ner min bärbara i med massa böcker och klämma in ett litet gatubarn om jag nu skulle känna för det. Jag får nämligen små impulser att plocka upp och ta med mig små saker lite då och då. Mormor är ett sånt exempel.
Sen så lär det med största sannolikhet bli en jäkla massa annat också. Förra året blev i alla fall lyckat.  Måste bara leta fram min bankuppgifter till min bank där, annars kan de bli lite knepigt med cashen.

Såg ironiskt nog This is England idag också. Den var snorbra.



Postat av: Ludde

Meh, jag gillar vanliga gympalektioer -.- Typ. Eller, på låg- och mellanstadiet gjorde jag det. Men... gym på idrotten på Mikael Elias blir väl också najs. Typ. Datorn blir ännu mer najs. Yaaay :D

2008-07-01 02:44:29
http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ludde: Nej gympa är satans påfund! Hua! Datorn blir great bananas och kommer antagligen bli min nya bästis och älskare :)

2008-07-01 02:48:52
http://holdens.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback