Om en player

Hahah, jag skrattar så mycket just nu att jag nästan gråter. Jag träffade en kille som playade mig förra våren. Det var inget serious eller nåt, mer som ett one night stand men hur som helst så dissade han mig dagen efter. Till råga på allt så var han döv. Nåt som är ännu roligare är att vi träffades på en klubbfest. Ironi. Men det är antagligen bland det roligaste som har hänt mig nånsin och jag bjuder på den.

Hur som helst så sitter han nu på msn och ber om ursäkt och säger att han har ändrats. Jag är dessutom tydligen en mycket vacker kvinna med god humor och ett fint skratt (hur man nu kan höra det om man är döv...).
Jag ska skicka små ljudklipp och viska att 5 minuter inte duger för mig, if you know what I mean. Fuckin bastard. Jag antar att han kommer läsa dethär också.

Langa hämd-tips! Jag vet ju vart han bor, men att ägga hans fönster känns lite för mycket mellanstadie.



Postat av: ddiana'

hahahhahahah fan vad FAIL Emma du blir dissad av en döv kille som säger att du har ett fint skratt fast han inte kan höra det bra där killtjusare! XD

2008-07-31 00:09:45
http://dianas.webblogg.se/
Postat av: Bella

Din blogg e grymmast! hahahaha:D såå kul!

2008-08-09 15:39:18

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback