Om filmkvällar och lite annat


Bild: Innan balen i våras med någon alternatic snelugg.

Jag har än en gång lyckats slänga ihop världens grymmaste middag. The nakne kocken is getting pretty damn sharp, people! Tom fick dock äran att ta disken sen, och efter det flydde han hem till sig. Jag är inte lätt att ha och göra med under menstider. Stackarn.
Men han kommer nog tillbaka snart för vi ska på filmkväll hos Adam. Vi var där igår också med lite trevligt folk. Såg Unrest, där dom använder sig av riktiga lik som dom kuttar i. Så jag och Tom var två som hade lite sömnproblem och var tvugna att somna till Shrek 2 när vi kom hem. Vi är inte männen vi utger oss för att vara helt enkelt.

Imorrn så åker Tom iväg till sitt lantställe i Dalarna så då slipper han mitt PMS. Jag ska nog åka upp och hälsa på i ett par dagar också. Vi har ju 1 år snart, och det skulle vara mysigt att vara där med honom då eftersom att det var där vi blev tillsammans.

Men nu kom Tom så jag ska väl dra på mig lite dugligare kläder och välja ett par skor som inte gör att mina fötter luktar som ett svettigt anus.
Ha en grym kväll!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback