Om min natt

Ush! Bakis, bakis, bakis...
Hade världes mysigaste kväll med massa massa deep-talk. En sån där gay kväll när man inser att man verkligen har dom bästa kompisarna i hela världen, och att man lätt skulle kunna knivhugga en gammal tant utan att tveka ifall dom nu behövde det.
Gick hem till Tom vid 05.00 och däckade där. Tvingade mig upp vid 12 för att mata hans pussy och krälade hem för att mata mina. Somnade på en halv millisekund och har sovit sen dess fram tills nu. Bacardi plus baileys i lite för stora mängder är verkligen skitbra om man vill bli cp-bakis har jag hört...

Men nu så ska jag hoppa in i duschen och trycka i mig nåt att äta för första gången sen igår kväll. Det vankas mer fest hos Urvut runt 6, och jag måste hinna möta upp tjejerna innan. Stress!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback