Om mina skor

Jag älskar skor. Alla skor. Pumps, flats, sneakers och ballerinas. Då är det inte heller så mystisk att jag har en jäkla skosamling heller.
Visst, det är ju grymt kul att ha en jäkla massa skor att välja på och hålla om under ensamma stunder, men det kan även vara ett stort handikapp ska ni veta! För att välja skor att ha på mig innan jag går ut är en process som i värsta fall kan ta timmar. Nu är jag mitt uppe i en sån process, och jag kan inte besluta mig för ifall jag ska ha sneakers, vita converce, svarta ballerinas eller fuck me-pumpsen. Och jag ska ändå bara på bio. Det lutar mot mina sneakers skulle jag tro...




Postat av: Ludde

Svar: Javisst. Men jag gillart :)

2008-07-22 15:36:30
http://gravity.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback