Pappa kommer om 5 minuter


Bild: Det finns inget oseriöst med bilden. Inte nån stans.

Har lyssnat på Suicide Silence på farligt höga decibel nivåer nu den senaste timmarna. Mina grannar älskar nog mig för det. Har dessutom lyckats tillaga en sjukt god middag! Den nakne kocken börjar bli grym. Fettokissen gillade det i alla fall också. Jag skämmer bort honom, den lille mannen och ger honom riktig mat istället för torrfoder. Det kan ju i och för sig vara därför han har en övervikt på 4 kilo. Men han är sötare när han är tjock.
Mamma behöver inte veta något...

Tillsist så har jag löst dagens skodilemma (vilket bara tog 20 minuter, woho!) och ska köra på ett par av mina converce. Olivgröna. Aspretty. Jag blev helt enkelt lite för brotal i mina Dock Matrins och ballerinas kändes för fjolligt. Fast jag har i och för sig 6 par skor från London som väntar på mig hos paps så jag misstänker att vi kommer få se en del 2 av dagens sko-beslut lite senare.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback