Sigur Ros - Glósóli

Sequin Lace Up Pump
Dessa, fast vita fick bli mina nya bastisar idag och folja med mig hem i sallskap av ett par blommiga ballerinas, en gra scarf och en snuskigt fin vaska fran den har affaren. Och det var bara uppvarmningen! Imorrn sa ska jag och Cissi ivag igen til ett annat stalle och gora oss av med vara besparingar. Jag ser fram emo't!

Igar sa blev det en liten utgang med paps och Cissi till en urmysig pub dar vi satt i flera timmar och hade det sjukt kul. Sen nar puben stangde sa orkade inte jag ga hem sa jag gick ut pa en nattpromenad och det var bland det mysigaste jag gjort pa lange. Jag hade dock min pepparspray i hogsta hugg i jackfickan och var nara pa att spraya ner en katt nar den hoppade fram fran ingenstans. Och sen pa hemvagen sa ringde jag Tom och det var sa underbart att hora hans rost igen. Jag fattar inte hur det ar mojligt att sakna en maniska sa mycket!

Idag sa saknade jag honom annu mer och det slutade med att jag lag och kramade mig sjalv, vilket kandes lagom normalt.



Postat av: rebecca

EMMA!!!

Du måste skaffa mig en "i love london" tröja när du ändå e där borta!! :O :)

Kram

2008-07-06 18:03:07
http://suppose.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback