Slagsmålsklubben - Övningsköra


Bild: Chemical Vocation (?) På Moshpit Open.

The eagle has landed. Mamma och dom kom inbrakande med minst 100 väskor halv 12 imorse. Det var inte uppskattat nån stans. Skulle precis gå ner och skälla ut dom men då daskade min käre mor fram ett par nya svarta converse till mig, så jag höll käften och gick in i vardagrsrummet för att smeka mina nya bekantskaper. Lite yoghurt och en dusch på det och allt är prima ballerina.

Eller nej, ena fettokissen drog in en till fågel nyss. Han va sjukt stolt och jamade som ett sepe, men då råkade han tappa fågeln. Och eeh ja, den levde... Så jag har sprungit omkring och jagat småfåglar nu en halvtimma tillsammans med fat ass Zerox. Jag tänkte dock va snäll och släppa ut den, men jag antar att Zerox hade andra tankar.
Han är i alla fall aslack på mig för att jag släppte ut den. Ska trycka i honom lite köttbullar så blir han glad. Han är inte svårtmutad, den killen.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback