Mitt dagliga damp


Bild: Bella och jag i London förra sommarn.

Jag blir så jävla sur och ledsen av det här! Bella är en av min äldsta kompisar som jag har känt ända sen jag var liten, och att veta att hon har blivit utsatt för nåt så äckligt gör verkligen ont. Jag fattar inte hur man kan ha så lite respekt för tjejer att man gör något sånt.
Och något som också är äckligt är alla jävla idioter som sitter och kommenterar i hennes blogg att det var rätt åt henne för att hon var full och hade utmanande kläder. Sen när fan blev det okej att ens ta på en tjej när hon inte vill? Jag ska kunna gå helt naken och dansa kyckling dansen utan att någon ska komma i närheten av mig (ja, om man bortser från polisen som sätter dit mig för argelseväckande beteende).

Nej, jag hoppas verkligen att dom som gjorde det här mot henne åker dit, och alla andra som någonsin antastat en tjej. Och det jag verkligen hoppas är att folk slutar försvara våldtäcksmännen.



Postat av: Ludde

Vad har hänt med henne? :o Hon har väl inte blivit våldtagen? =/

2008-07-22 19:09:17
http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ludde: Inte våldtagen VÅLDTAGEN, men inte långt ifrån :(

2008-07-22 19:42:01
http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Tjej

Gud vad hemskt!!!



Hoppas verkligen det ordnar sig för henne, tycker verkligen synd om henne.



2008-07-23 02:29:08
Postat av: SOFIA GREK

Hej ! jag VIll bara kommentera en sak !

Vi är vana med att I SVERIGE att man kan gå naken utan att folk taffsar på dig eller våldtar, Men när ni åker till Utlandet RESPEKTERA DEM OCKSÅ ATT DEM ÄR INTE VANA MED SEXIGA SVENSKA TJEJER !

jag är helt emot det här som hänt !

Men man borde ta och akta sig för sånt här. Och hur gamla är ni egentligen? helt ensamma ?? NI ÄR SOM FÅR FÖR VARGARNA där ute!!

TA och INSE det !

BYEEEEE SKÖT OM ER

2008-07-26 20:16:42

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback