Yes I'm clean and humble

skor
Bild: Nåt som gick snett förra sommarn.

Nu har jag städat mer än vad en polsk städfirma någonsin kunnat tro vart möjligt! Till och med min bermuda triangel  till rum (saker försvinner nämligen där!) fick sig en omgång. Jag hittade massa spännade saker, bland annat min nyårsklänning som vart borta sen dess, min favorit bh, 6 linjaler som kan ha vart skitbra att ha haft i matten och en tub glidmedel. Victory med andra ord!

Mamma lär väl landa här om si sådär 2 timmar och jag måste hinna tvätta upp hela vår överfulla tvättkorg innan dess. Det lär nog bli lite fail, eftersom att jag bara hunnit göra 3 tvättar ikväll och x-antal smutskläder krälar fortfarande ut ur korgen.

Aja, jag har städat konstant sen 9 ikväll så jag förtjänar att krypa ner i sängen med Tom nu. Igår våldtog jag honom med 3 fingrar, för den som undrar. Han blev en smula förvånad när han vaknade.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback