You tell the fucking punchline before you've told the joke

Tojningen samarbetar fan inte nanstans med mig. Har fortfarande bara kommit typ halvvags, fast jag hallt pa smorja in skiten, tryckt som ett sepe och svurit lite at den. Ska lata den vila nu och testa efter middan sen. Sen ska mitt orhelvete fa lida! Nan med lite experience som kanner for att langa lite tips?

Har hur som helst vart ute pa en liten roadtrip med paps. Det ar sa sjukt fint har! Allting ar byggt pa kullar, och sa i mitten av dalen gar det en flod, och sen ar det massa betesmarker (svara ord nu, Emma!). Ska forsoka snylta till mig paps systemkamera och fota lite, som bevis for att jag inte ljuger om finheten alltsa.

Men nu sa bor jag nog gora varlden en tjanst och ta en dusch innan min vindaloo.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback