A gay tribute


Bild: Ellis, Hanna och Sandra.

Dom kommer kutta mig nu, som vanligt.

Det är sjukt. Vi fyra har gått i samma klass sedan 6års, alltså 10 år. I 10 år så har dom fått stå ut med mig och min extremt omogna humor om snoppar. Dessutom så har jag tvingat dom att lyssna på mina ändlösa problem som på något mystiskt vis lyckas bli lite halvkomiska. Jag är nämligen bäst på att skämma ut mig och lyckas med riktigt pinsamma saker. En vacker dag så kanske jag kan dela med mig av lite. Kanske till och med kan skapa en ny kategori: Emmas what-the-fuck-moments.

Ellis sa nån gång att man borde göra en film om mitt liv. Det skulle hur som helst inte vara det minsta barntillåten. Den skulle typ vara lite suddig, innehava många sexskämt, svarta naglar, damp metal samt många, många svordomar.

Hur som helst så ville jag bara peta ihop hur jäkla bra dom är. Så, nu har jag det sagt.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback