Beware of the kebab-man!

i kungsan
Bild: Sandra, jag och Ellis i Kungsan för nån vecka sen.

Apropå bilden, varför lyckas jag alltid se ut som en rövkörd lama på alla bilder? Jag har tallanger helt enkelt!

Emergenzafinalen igår på Debaser var helt okej. Sandra är sämst på att passa tider, så det slutade med att jag fick åka in själv och vänta på henne och Natta i sällskap av en Loka på Medis. Och i sällskap av den legendariska kebabmannen! Kebabmannen klappade mitt hår och sa att det var fint. Jag fruktade för mitt liv och sprang för kung och fosterland när Sandra ringde och sa att dom var framme.
Hur som helst, Untold-gossarna levererade men verkade en aning otröstliga eftersom att dom inte gick vidare sen. Natta haltade vackert efter en liten fotobollsincident så hon åkte tidigare. Jag och Sandra tröståt milkshakes istället på vägen hem.

Idag har jag tagit en orgasmisk sovmorgon till 2. Sen så har jag och Tom bedrivit ett harmoniskt vattenkrik och jag har översatt nära 100 spanska-meningar. Sen så kan vi ignorera att jag inte har gjort min so-rapport, historie-inlämning eller pluggar till mitt svenska och fysik-prov som ska vara klart till imorrn. Att plugga har aldrig varit en av mina bättre egenskaper helt enkelt...




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback