Count you fucking blessings, 'couse I'm counting every lie


Bild: Untold på Fryshuset i våras.Nere till vänster ser man något svart. En Holden.

Hot damn vad min statistik gick upp igår!

Idag har jag än en gång visat att det krävs mycket slit för att förbli Sveriges största pms-flickvän. Efter att ha legat och gråtit i två timmar och skrikit att jag är tjock, så har jag skickat min ut min käre man i regnet för att köpa chicky bits till mig från pizzerian. Jag har inte alls några dubbelmoraler.
En av anledningar till att jag tyckte att jag var tjock var förövrigt att jag inte längre kan komma in i ett par jeansshorts som jag köpte i 5an för 5 år sen. Jag har skitbra resonemang!

Ikväll så ska Nattapathalie komma hit och vi ska leka riddare. Och jag har redan varnat henne att ifall några av hennes jäkla sesamkakor vistas i närheten av mitt hus så kommer dom brännas. Hårt men sant.  




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback